dresscode: kofta

Igår så var jag på "lära-känna-samtal" hos den nya chefen. Hon ville veta nödvändigheter och onödigheter som tex: bakgrund, framtidsplaner, fritidsintressen mm. Under de 70 långa minutrarna som jag grillades så bar jag denna outfit:

                
                  Och vad säger då detta om mig? Jo:

Jeans: vardagligt, avslappnat och inte allt för uppklätt.

Tischa med rörigt mönster: Ger lite krydda till hela outfitten.

Kofta: Mitt säkraste kort alla kategorier. Den räddar alla typer av situationer. Allt ifrån kyliga sommarkvällar till att göra ett gott intryck på chefer. (förhoppningsvis, haha)

                                             /sara

Kommentarer
Postat av: anna

snyggt alltihop,gillar färgen på koftan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0