delicatos havreboll

Nyheter bland sötsakerna (godis, kakor, snacks, etc) går mig sällan obemärkt förbi. Och dyker det upp något nytt så ska det givetvis testas. Denna gång så är det delicatos havreboll som står på tur.
Först och främst så har jag aldrig i hela mitt liv smakat på något äckligt från delicatos sortiment. Favoriten är givetvis den sjukt goda delicatobollen och dammsugaren/punchrullen är ju en klassiker...

               
                      av 5 möjliga...

                                                  /sara
                      

Kommentarer
Postat av: ...

Den har funnits länge

2008-11-07 @ 21:02:49
Postat av: Parre

Jag har nog heller aldrig sett den förrän nu, men vet inte heööer om den ser så aptitlig ut. Ser mest ut som kakdeg..

2008-11-08 @ 07:55:07
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0