Dagens dubbel

Snö snö snö, vad ska man ha på sig för att inte frysa ihjäl.

I går morse när jag vaknade och upptäckte snön fick jag panik. Sommardäck på bilen och på det aldrig kört vinterväglag förrut ju. Kröp fram till jobbet i typ 30km/h men överlevde i alla fall både dit och hemresan.

Valde i går morse att även inviga mina minusgrader och snö skor då jag insåg att det på jobbet skulle bli en del traskande i snödrivorna för att ta sig till affären.
Glömde tyvärr redovisa gårdagens morgonoutfit, för det som bars till bion hann jag inte ens fota på grund av att jag var tvungen att hinna läsa klart slutet på boken innan min skjuss kom.

I alla fall blev lite onödigt babel här men ger i både gårdagens och dagens outfit här nedan för att kompensera er.

Gårdagens!

Linne: Gina Tricot, Tröja: ?, Jeans: Wearit, Skor: skokanonen, örhängen: Wal*Mart

Dagens!

Tröja: American Apperal, Jenas: Någon affär i LA, Stövlar: Din sko, Väska: Nuknuk

/Malin

Kommentarer
Postat av: pillan

ja här är de toppen hur är det med er då i vinterovädret?

Åh de lät ju jätet gott men hur gör man de då?..Kram

2008-11-25 @ 15:11:28
URL: http://lovelybrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0