craving...

Snacka om att vara sugen på lussekatter. I typ en timme mellan kl 6-7 imorse så höll de på och prata om lussekatter och pepparkakor på radion och då kan man ju inte bli annat än sugen. Så direkt då jag vaknade så slet jag på mig mysbyxorna och sladdade iväg till matbutiken för att köpa ett par lussekatter, en påse godis fick även följa med hem.
Nu då jag klämt och känt lite på dem här hemma så blev jag tveksam. De känns väldigt, blankpolerade och ofärska, hmmm....

              
                om man ska tro på konsistensen så är de från förra årets lucia...
              
                   säkerheten först, tur att jag köpte med godis...

                                                  /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0