Attans

Klockan 11.18 slogs ögonen upp pigg som bara den. Ljust ute och en hund som absolut inte tyckte matte skulle sova bort deras lektimmar.
Hade ju i alla fall räknat med att kunna sova till 14.00 eller något utan att bli pigg men icke.
Blir snart att krypa ner i sängen igen för mår illa och känner mig inte alls bra inombords.

För att trösta mig själv att kroppen och jag inte vill samma sak tog jag en titt i på Nelly och fann där nyheter från märket RareFashion.
Blev bland annat förälskad i följande klänningar
    
Kanske blir det en beställning även här ifrån. Får dock bli efter nästa Stockholms besök.
På tal om Stockholm berättar mer om det senare.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0