Årtalet är...

Kan inte låta bli att visa er hur det såg ut på väggarna i vårat, när min mamma och pappa flyttade in här för snart 24 år sedan.


Troligen tapetserat under 70-talet. Vet i och försäg att dom tapeserade liknade fast i vitt med silvermönster hos en farbror jag arbetade med för ca 3 år sedan. Så kanske skulle strunta i och måla om här inne och behålla den "vackra" tapeten som fanns under.
Nej nu skulle det ju bli fint här hemma och detta är inte riktigt vad jag tänkt mig så till nästa vecka blir det nog att köpa färg och försöka komma igång. Jag målar i höjden med mig och Mr O får måla resterande bitar (nästan allt) så att jag inte skadar ryggen mer.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0