tropisk hetta...

Idag så är det verkligen varmt ute. Nästan lite tropisk hetta. Dagen har hittills spenderats till stora delar utomhus. Har i gott sällskap gått och kollat in lite olika "loppisar" Jag tycker att sådant kan vara ganska trevligt ibland.Väldigt mycket av det som säljs är ju tyvärr skräp men en del fynd går ju att komma över. Jag passade på att fylla på mitt dvd-föråd. Film är perfekt tidsfördriv tråkiga och regniga dagar...Att de sedan kostade 20 kr/st gjorde ju inget. Det kallar jag loppis-fynd!

Ikväll så blir det förmodligen utgång. Hoppas på något ställe med bra uteplats, typ "trädgårn"

     
      loppisfynd...
 
fin utsikt till och från "loppisen"


                                                                    /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0