tidsoptimist!? javisst!

Just nu så uppför jag mig som den värsta sortens tidsoptimist som man kan tänka sig. Med mindre än 2 dagar kvar så har jag fortfarande massor kvar att göra:

* hitta en resväska
* tvätta och ev stryka kläder som skall med
* packa
* växla pengar
* köpa saker som behövs: reseapotek, köpa en svart bikiniöverdel (har underdelen) annars så blir det      nudiststranden ;)
* fira ett födelsedagsbarn
* hinna träffa några sweethearts innan jag åker

Bäst att jag sätter fart nu! Har slöat in i det sista med lyxigt nybakad frulle från konditoriet.

                  image443
                  få saker är så gott som nybakat...


                                                             /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0