Slut på ledigheten...

Ja, då var det tyvärr slut på ledigheten. Och jag som precis hade börjat gilla rollen som hemmafru... ;)
13 dagar har jag varit ledig. Känns alltid lite jobbigt att sätta igång och jobba igen efter lite semester men det är ju som sagt bara att bita ihop...till nästa semesterperiod om typ en månad.

Nu skall jag ta och fixa till mig lite, ska luncha med mamma idag. Planerar även att ta en sväng till din sko som nu har hur mycket snygga gladiatorsandaler som helst. jag tror att ett par svarta sådana skor kan bli grymt snygga i sommar tillsammans med mitt nya blodröda nagellack.

                  image478
föreställ er det röda lacket på ett par tånaglar istoppade ett par svarta gladiatorsandaler...eh!?

                                                         
                                                                     /sara
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0