Nästan som lördag ju...

Idag så är det nästan som lördag ju, iaf för mig och Malin som har jobbat i helgen och är därför lediga i ett par dagar. Ska ta och se över mitt kära hem, har ett mindre grustag i hela lägenheten, sen så ska jag fira mamma i efterskott. (var ju morsdag igår) sist men inte minst så skall jag ned till stan. Shoppingsuget har nämligen varit enormt under hela helgen. Shoppingtarmen har skrikit efter kjolar, klänningar, väskor mm.

Dagen började lite halv lyckat:

    
Någon som gjort samma misstag? Dvs fyllt på kaffeburken utan att ta ur kaffeskopan först. Lär mig aldrig ju...
Det var bara att sätta igång att gräva. Visste ju precis vart den låg, i botten av burken under allt kaffe.


                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

haha! riktig tabbe, faktiskt aldrig lyckats med det! ;)



Ja, jag trodde hon skulle fixa bloggen galant för hon är en sjukt rolig och översocial person, men at skriva var nog inte riktigt hennes grej ;)



Visst är man glad över sin semster men det skulle inte sitta helt fel med en till nu på en gång, eller hur? fast det är väl lite som du säger "borta bra, hemma bäst"

2008-05-27 @ 10:55:37
URL: http://parris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0