Mycket att göra?.... ooohh nej!!

Eller jo..
Känns som jag har allt för mycket att göra, så uppackningen av mina saker här hemma går i slowmotion just nu.
Så hade man ju tänkt att nu är man långledig (3dagar) och då ska jag allt se till att få lite ordning i alla fall i köksskåpen.
Men  kan nog glömma det för som det ser ut nu, kommer morgondagen bli full... ska handla, sen ska man vara hundvakt åt Buddy hela dagen och det går väl bra om det är sol och vackert väder så dom kan vara ute men det är väl bara ännu en önskan som aldrig kommer gå i uppfyllelse.  Sen kommer ju inte O ner förrän på lördag så har ju planerat in att ha Frida på övernattning så man får lite sällskap.
Lördagen blir det konfimation och sedan kommer ju o så då lär det ju inte hinnas med mycket här hemma heller.
Söndagen ska vi väl försöka att hinna in till Bauhaus och köpa målafärg så man kan få komma igång med badrumsrenoveringen innan vi drar till USA.
Ja så när ska jag få in uppackning av mitt porslin då?
Eller ännu viktigare när ska jag få tid med detta......
image458

Det kanske viktigaste just nu... då tanken är att man ska ha gjort och klarat av teoriprovet innan resan. Så mindre än 1 månad har jag nu på mig att lära mig dessa jobbiga och förbannat tråkiga böcker.

/Malin

Kommentarer
Postat av: pillan

tack så mycket, jag blev jätte nöjd med den.
Hörde att det blir grillkväll snart hos pappa och dom det ska bli jätte kul faktiskt..Kram

2008-05-16 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0