Ljuvliga amerikanare...

I dag fick jag present av grannen.... eller den var till storebror så bloggar endast om detta för att han faktiskt har läst bloggen någon gång då och då.
Och jag är ju världens snällaste syster så självklart vill jag ju visa honom vad som väntar när han kommer på hembesök i mitten av juni.



Jag vad är det... något konstigt kött typ torkat som mer liknar hundmat i mina ögon än något jag frivilligt skulle stoppa i mig.
Men i alla fall här broder har du en bild av det som väntar på dig, efter 2 år kom den söta farbrorn med ditt kött. Du trodde väl inte att han glömt det ??!!

/Malin



Kommentarer
Postat av: Pillan

Sånt där har dom på City gross nåt liknande Ricke prova det men jag vägra ens smaka säger som du det ser ut som nåt man ger hundarna haha

2008-05-29 @ 22:24:53
URL: http://lovelybrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0