En 12-åring med rynkor!?

Nu i veckan så är det sk "marknadsdagar" i norrköping. På marknadsdagarna så uppträder diverse artister,
öl-tält/uteserveringar slås upp och sist men inte minst så kan man fynda massor men det gäller och ha tålamod. Idag så var det varmt som attan och trångt men några godbitar fick jag med mig hem:
* en minikjol
* en randig skjorta
* en ögonkräm
* en nattkräm
Kläderna fyndade jag på jag på cubus barnavdelning. (strl 12 år) sedan så bar det av till cosmetika avdelningen inne i samma butik. Där hittade jag anti-rynk produkter från nivea.
Kort och gott så kan man säga att jag är en 12-åring som kör med anti-rynk produkter!

  

                                        /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha, ja använder anti-wrinkel du med.. många brukar skratta när de ser att man har det.. De fattar inte att den är för att motverka åldersrynkor - vilka man aldrig kan ta bort i efterhand. De brukar säga att deras mammaor har det, och då brukar jag svara - "ja men hur ser inte din mamma ut, hjälper det liksom"?



Schysst att handla kläder på barnavdelningen, man kan ju hoppas att de var lite billigare då iaf?

2008-05-31 @ 10:21:50
URL: http://parris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0