Borta bra men hemma bäst!?

Då var man hemma i svedala igen. Sista dagen på Mallis så hade jag faktiskt hemlängtan. Vilket jag tog tillbaka så snart planet hade landat på flygplatsen. Varför då, då? Jo det var ju tokkallt väder. Hade räknat med att det skulle vara hyfsat skönt väder då vi landade. Men icke då... Hade dessutom gått på den gamla klassiska semester-fällan: Jag åkte alldeles för tunnklädd från Mallorca, iklädd tunn trikåklänning utan långärmad-tröja så frös jag ganska duktigt då vi kom hem ;)

Nu sitter jag och går igenom min mailbox som svämmat över veckan då jag varit borta. 97 st mail! Detta samtidigt som jag mumsar godis och dricker gott bryggkaffe. Två saker som jag saknat enormt mycket.

             image459
   pringles, kexchoklad, polly, cookies, kaffe, facebook, blogg- allt på samma gång!


                                                    /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0