Bikinipanik!

Ojojoj, så segt det var att gå upp idag. Skyller på gårdagen då jag var ute med jobbet...Återkommer med mera om det spektaklet. ;)

Idag så blir det en promenix ner till stan när jag tagit mig samman. (först kaffe och frukost. det behövs!) Ska köpa på mig lite saker som kan vara bra att ha med sig på resan. (åker ju på frdag =D) Reseapotek, solskydd och det viktigaste av allt: minst en ny bikini.
Jag avskyr verkligen att köpa bikinis.Det är så stressande att hitta en modell som passar och som man verkligen trivs med, eftersom det inte är bytesrätt på sådana varor.
Kommer antagligen komma hem med någon enfärgad-historia, kanske en vit. Tycker att vita bikinis är sååå snyggt då man fått lite färg. Min förra vita bikini blev totalförstörd på toftastranden (gotland) för något år sedan. haha, vilken misär ;)
Denna vita bikini kommer från ellos


                               image431


                                                       /sara

              

Kommentarer
Postat av: LinnRuby&Millan

fin biknini!

2008-05-04 @ 19:36:03
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0