Stackars naglar.

Sitter här och studerar mina naglar och inser  att dom ser hemska ut just nu.
Bara delar sig och är allmänt besvärliga. Det vita är nästan helt genomskinligt och jag måste verkligen bli bättre på att äta vitaminer så jag kan få tillbaka färgen på dom.

Så har tillbringat morgonen med att leta upp lite nya produkter till mina små naglar, för nästan alla produkter är slut här hemma och jag känner att dom inte riktigt fungerat som jag hoppas så nu blir det att dessa något nytt.

image202
Här är några av produkterna jag överväger att beställa hem.  Produkterna kommer från Nailsbodybeauty.se


/ Malin

Kommentarer
Postat av: Shalimar

Scratch nails har en superbra nagelolja!

2008-03-13 @ 13:47:30
URL: http://shalimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0