Lyx.se

Nu gör lyx.se om sin sida och den blev verklgien bättre.
Älskar verkligen siten, den har allt en modeintresserad kan behöva till och med en liten shop med en del riktigt läckra plagg, skor med mera.

  Kolla bara in dessa pumps från Steve Madden dom är ju bara så grymt snygga. Pris 854kr för  medlemmar.

Eller vad sägs som dessa byxor...

som kommer från J & Company. Pris 854kr för medlemmar.

Att bli medlem på Lyx.se kostar ingenting men ger rabatter och bonuspoäng på alla köp.


/Malin

Kommentarer
Postat av: frida

mm jag har oxå varit där inne och spanat på alla snygga skor! usch det är många par man vill ha!

2008-03-04 @ 13:07:17
URL: http://surrender.blogg.se/
Postat av: Sessan

Tack så jättemycket =)=)

Jag är på jakt efter gula skor! Dock vet jag inte vad jag ska ha dem till. Svårt med färgglada skor, man ska helst ha nåt neutralt upp till, så det inte skriker glad påsk om en. Har två par knallrosa skor som är sjukt snyggt till jeans, dock har jag ff inte använt dem än! Vill inte tröttna kanske, eller så är jag bara rädd om dem??!!!

2008-03-04 @ 14:11:35
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0