Bloggare två fyller i ego-listan.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: småirriterad men samtidigt glad (är ju ledig från jobbet så)
Favoritgodis: choklad. Annars är väl snacks godare än godis enligt mig.
Är det nåt du absolut inte äter: ja det finns nog mycket men vita bönor är det jag kommer på nu.
Kläder just nu: Mysdress
Musik just nu: Ingen hör bara surret från den förbannade datorn
Vad sa du senast: hej då vi hörs! (Frida var på morgonbesök)
Favorit-hangout: min säng
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Tror inte det blir annolunda så vill stanna här och nu.
Fisk eller badkruka: badkruka.
Saft eller alkohol: Loka
Hur många kuddar sover du med: Just nu 3 st.
Favoritväder: Sommaren utomlands, när solen lyser och det är närmare 30 grader än 20.
Om du var fast på en öde ö, 5 saker att ta med: Mobil, favoritväskorna, O, Jansson och sudukoböcker.
Spelar du nåt instrument: nej, men spelade gitarr när jag var ca 8 år.
Morgon- eller nattmänniska: Kvällsmänniska
Sparare eller slösare: Hmm var nog en spara men blir mer och mer slösande från min sida
Bästa film: Oj finns ju för många bra för att nämna en.
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Klart man gör.
Är du fortfarande kär i honom: Nej inte det minsta.
Har du några homosexuella vänner: Hmm det där är en svår fråga, för jag är inte säker. Men ingen som talat om det för mig i alla fall (men har mina misstankar gällande en av dom)
Tror du på mirakel: Självklart
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja då
Har du en besatthet? Shopping, väskor och god mat.


/Malin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Ja, den kjolen föll mig verkligen i smaken :) Får bara hoppas den är lika fin på som på bild! Ha en bra dag :)

2008-03-26 @ 11:55:12
URL: http://spraka.blogg.se
Postat av: Nadja

Roligt med listor :D

2008-03-26 @ 12:03:24
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Katta

Är ni två st som skriver den här bloggen?

2008-03-26 @ 12:09:13
URL: http://meanballerina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0