Ändrade planer...

Ok, nu har jag gått hela eftermiddagen o stört mig på att jag inte har löst det där med väsk-problemet tidigare. Så istället för att gå ned till stan och leta upp en liknande väska som den jag hittade hos "bags and fashion"byter jag nu hela kvällens planerade outfit. Och tro inte att problemet är löst där...Nej, mitt sällskap måste också byta från svart/vit klädsel till vad det nu blir- lutar åt vinrött/svart men det kan ju hinna ändras har ju ytterligare en timma på mig och krångla haha.

Just nu ligger delar av garderobernas innehåll på sängen. Någon kommer få roligt vid hemkomsten ikväll/natt då personen ifråga ska krypa ner i sängen för att sova- Denna personen blir nog jag ;)

image172


                                                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Sica

Tack! Men det är egentligen en klänning :) Har bara tröjan över.
Haha, känner igen det där klädbytar-problemet ;)

2008-03-07 @ 19:35:31
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: laijna

ha en bra dag ;D

2008-03-07 @ 20:56:30
URL: http://laijnloo.blogg.se
Postat av: Sofia

vad fint du har det :)

2008-03-07 @ 21:07:17
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Daniel

Hej du, hoppas hemkomsten gick bra, med att få sängen fri för att sova i ;-) Du hade kortare bit för att komma in i värmen än en del andra iaf :-P Kram på dig

2008-03-08 @ 12:07:52
Postat av: Daniel

... ooh, snyggt armband du hade igår förresten! Menar inte att resten av outfiten inte var snygg, kan säga att hela du såg bra ut, men iaf :-) Hej hopp, nu ska jag till tvättstugan!

2008-03-08 @ 12:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0