vilse i matbutiken...

Idag när jag var och storhandlade så virrade jag bort mig totalt. För av någon underlig anledning så hamnade jag bland böckerna och inte vilka böcker söcker som helst...nämligen bland kokböckerna. (och jag som avskyr matlagning) Kunde liksom inte riktigt slita mig då jag såg ett välbekant, varmt ansikte: Leila Lindholm. Ni har väl sett hennes matprogram på tv!? Hon är som en liten färgklick; glad, klämkäck...och en jäkel på att slänga ihop mumsiga cupcakes.
Var såååå himla nära att köpa kokboken och därmed bli en riktigt huslig bullmamma...

På tal om huslig så skymtade jag även en desperate housewives-kokbok...det ni! ;)

                              
                      

                      bilder: adlibris

                                                  /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0