uno, dos, tres

Jag är helt slut som människa. Shoppingen tog verkligen knäcken på mig och ändå så gjorde vi bara det som vi skulle  då vi var på stan- kollade efter klänningar, dvs inget smygande in i väskbutiker, inget jag ska bara...
Jag var så trött att jag var tvungen och ta en tupplur då jag kom hem efter shoppingen. Jag hade lite beslutsångest gällande klänningen till på lördag så inte mindre än tre klänningar fick följa med hem. Har dock inte bestämt vilken som kommer brukas på lördag...

Ikväll så blir det givetvis fotbolls-matchen sverige-grekland på tv!

  
3 st miniklänningar fick följa med hem, men vilken
får följa med på lördag?

                                                      /sara

Kommentarer
Postat av: Zandrea

Shopping är det bästa som finns :D



Klänningen med fickor ser ljuvlig ut. JAg älskar nämligen fickor. Så för min del står det mellan den i mitten och med fickorna ;) Väldigt fina inköp :D

2008-06-10 @ 18:26:55
URL: http://zandrea.blogg.se/
Postat av: Sara

den tredje klänningen var riktig fin :)

2008-06-10 @ 19:08:59
URL: http://saramarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0