sugar hangover...

Det blev riktigt sent igår-helkväll med extra allt! (godis hemma i soffan) Hade svårt att somna (omställningen från att jobba natt) och eftersom jag äter då jag jobbar natt så var kroppen helt inställd på att göra det igår också eftersom jag var vaken. Så det blev en plundring av mitt godis-förråd och ingen liten sådan...kunde typ känna av min sk sugar hangover då jag vaknade.

Idag så är det frisör-besök med luggklippning som gäller därefter så ska jag möta upp världens goaste Lisa på stan. =D
På em/kvällen så skall jag jaga efter en nice rullgardin till sovrummet. Helt hopplöst med enbart persienner på sommaren.

                
                Gott & blandat-påsen var det enda som inte slank ned...

                                                       /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0