sommarförkylning!

Denna måndag har gått i lathetens tecken. Jag har nämligen lyckats dra på mig en hej-dundrans-sommarförkylning under helgen. Så idag så har jag i stort sett inte gjort mycket alls, eller nu ljög jag nog. Jag har verkligen inte gjort något mer än att köpa nya pappersnäsdukar eftersom de var slut.
Så dags att sätta fart och vara lite produktiv nu...Med produktiv så menar jag fortsätta och läsa boken
"väskor-en passion"
Den är verkligen jättebra, så den rekommenderar jag. Till läsningen så ska jag klämma sista tårtbiten i kylen. Och äta godiset som jag fick av min supergulliga bloggkollega Malin. 

                  
                  hoppas att den smakar lika bra som den gjorde för 3 dagar sen...
                 
                Hur gullig får man vara egentligen? Malin hade lämnat en påse godis
                till mig i lördags då jag kom till jobbet. Tack sweetie, lovar att glufsa
                bättre än jag gjorde i helgen.

                                       /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0