När vänner inspirerar...

Jag har ju som sagt varit på jakt efter ett par riktigt snygga gladiatorsandaler. Och hela tiden så har jag trott att de snyggaste skulle komma i färgen svart. Men det kan ju ändra sig, smaken alltså...
Min kompis Lisa hade ett par galet snygga snadaler i färgen cognac.
Hur som helst så hade jag så svårt att bestämma mig, så jag har just beställt ett par i brunt och ett par i svart. Hoppas bara att de passar. Brukar inte beställa skor över nätet, storlekarna kan ju vara lite luriga...

                  
                  Lisa`s snygga sandaler gav en hel del inspiration...

                                           /sara
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0