läsvärt vid tråkiga dagar...

Nu uppmanar jag er absolut INTE att överge min och Malins blogg, men det skadar ju inte att tipsa om andra läsvänliga bloggar och krönikor. Jag har två st favoriter:

Anders Rydell: Är en kille som enligt mig är lite av den manliga motsvarigheten till Carrie Bradshaw (sex and the city) Skriver fantastiskt roliga och underhållande krönikor om bla sex och relationer. Kommer under hösten även att ge ut böcker. spännande, spännande....

Malin Wolin: Är sambo med en fotbollsspelare i Kalmar FF. Lämnar inte mycket över till fantasin vare sig det är toalettvanor eller sovrumsdiskussioner. Har även skrivit boken: "Ser min röv lång ut i den här?"

                                                     /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Kul med lite tips på andra bloggar, ska kika på dem.. verkar ju som att vi har lite samma smak när det gäller bloggning.

2008-06-16 @ 11:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0