fusket kallas brun-utan-sol...

Jag är sååå avundsjuk på er som har den typen av pigment i huden så att ni blir så där fräscht solbrända. Själv så har jag tyvärr inte den fördelen, för jag blir på min höjd röd i hyn pga att jag bränt mig i solen. Hur jag än försöker så blir jag inte brun, och tro mig jag har försökt: har knaprat morötter så att det mesta blev orange`t (ja, precis det mesta ;) ) pressat så jag fått soleksem etc... hade tom under en period smeknamnet "vitsippan" (ex-pojkvän och vännerna kom på det fyndiga namnet till mig)
Så, så här års då är jag flitig användare av brun-utan-sol. Men tyvärr så är det ett helvete att få skiten jämt och inte orange-flammigt.
Innhandlade idag 2 sorters bodylotion som ska ge lite bus-bränna. Och sen så fick några toppar följa med hem också...

         
          Alla tips om hur man får skiten jämt är välkomna...
           
         3 st toppar som kommer blotta fusk solbrännan...

                                 /sara
     


Kommentarer
Postat av: Daniel

Inte funderat något på spraytanning? Kostar kanske lite mera men är nog lättare att det blir jämnt o bra :-)

2008-06-04 @ 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0