födelsedag=egodag!

Om man räknar bort faktumet att man blir äldre så finns det nog inga dåliga saker med att fylla år! Jag menar presenter, tårta, sång- you name it! Jag hade en fantastisk födelsedag igår. (därför var det dåligt med bloggandet från min sida, sorry!) Vill även passa på och tacka alla mina gulliga vänner som grattade via telefonen och facebook som jag kanske inte hann svara på igår, men det var lite småstressigt ett tag under dagen...
Presenterna bestod av: En goodiebag innehållandes massor av smink och hygienartiklar. Las vegas-box, säsong 4. Choklad, en av chokladkakorna innehöll 86 % kakao så nu måste jag lära mig och äta mörk choklad ;) Ett par träningsbyxor och ett par pyjamasbyxor. Klännings-shopping. Det sistnämda ska mamma och jag ut på nu i veckan. Mamma visste att jag var/är på jakt efter en klänning inför nästa helg. Men vågade inte köpa någon så hon följer med, så jag själv får välja ut någon ist.

              
              Oj, höll nästan på att glömma rosbuketten...den fick jag dagen innan...

Som om detta inte vore nog: Fick världens gulligaste mottagande på jobbet igår också: kramar, sång och fika!


                             /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Stort grattis på födelsedagen i efterskott! Hoppas du hade en bra dag, men det lät ju som det iaf :)

2008-06-07 @ 11:56:48
URL: http://parris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0