Ett steg närmare?!

Då var teoriprovet utfört. Måste säga att det var mer nervöst än jag hade räknat med. Vart osäker på de mest självklara frågorna.
15 min från att provet startade ansåg jag mig färdig och hade besvarat frågorna så som jag trodde dom skulle vara.
Någon hade sagt till mig innan att så fort gör man inte provet, man måste gå igenom och tänka efter. Självklart vart jag osäker när alla svar var lämnade och tog en genomgång av frågorna. Ändrade då 4 svar till något annat (fråga mig inte varför)
Så hur slutade det hela då?
Hade ju tänkt ge er bildbevis på det man då denna dator inte kan ladda upp bilderna från kameran får ni nöja er med siffror.
61 av 65. Bra skulle nog många säga, själv säger jag skit!!!!
Varför? För att de 4 frågor jag ändrade är de fyra frågor jag därmed fick fel på så vad hade resultatet varit om jag hade stått fast vid det jag sa om att första svaret nästan alltid är rätt??... Jo 65 av 65.
Men nu är det ju rätt mycket strunt samma för provet är GODKÄNT och Malin får resa på semester utan en press om att klara teoriprovet när hon kommer hem.

Ett steg närmare målet.... Körkortet.
En lyckad dag som förhoppningsvis fortsätter i samma stil efter hårfärgning i kväll.

//Malin

Kommentarer
Postat av: Märthy

Och den där någon var mamma som sa att man ska kolla...haha men grattis Malin.

Kram

2008-06-12 @ 22:03:30
Postat av: Kimiz

Tack så mycket! Nae, jag kommer ju få vara på ektorp till att börja med för det är där jag kommer vara när jag får fast men sen får ju chefen leta efter ett ställe :) Grattis till teorin. Det jobbigaste avklarat då! Lycka till med resten och ha det galet kul i USA!

KRam

2008-06-12 @ 22:20:28
URL: http://kimlekander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0