En prinsessas dagbok del 2

Ja nu kommer mer.... Vi aker namligen till Las Vegas i morgon jag och O sa tankte passa pa att uppdatera lite innan.
Blir en spa svit pa ett av varldens storsta hotell, kan det bli battre?


21 Juni
Har egentligen inte sa mycket att skriva for de sista dagarna har sett lika ut. Mest slappat under tiden som O och S fixat med bilar och sa.
Men lite kul har hant i alla fall, for det forsta sa kom inte Artur ner sjalv utan Magan var med sa det var ju riktigt kul.
Till kvallsmat bjods det pa Arturs alltid sa fantastiskt gofda onioncheeseburgers.Vart en svang ner till stranden med.
Efter middagen kom aven Max och Josefin hit sa nu har man traffat en stor del av ganget som var over forra sommaren.
Underbart att traffa alla och fa snacka skit..

22 Juni
Oskar, Stefan & Artur har tillbringat sagen mitt ute i oknen for att kolla pa bilar som ska satta fart rekord. Kul? Ne skulle inte vilja pasta det sa darfor avstod vi andra fran att folja med och Megan tog istallet oss till Laguna Beach. Sa otroligt vackert, och hur mycket mysiga affarer som helst.
Vi avslutade utflykten med lunch pa en resturang precis intill standparken sa man sag ut ovar vattnet. Laguna beach ar verkligen romantiskt men var ju kanske inte dar med ratt manniskor denna gang :D
Belv mexmat pa kvallen och kan lova alla att jag inte tanker vika mig for att ga med pa att ata det en enda gang till under denna resa.
Sa otroligt ackligt... HAr testat 3 olika stallen och olika ratter nu och det blir bara varre och varre. Maten igar eller kottet i tacosen sag ut precis som Hugos fodax (farskfoder for hundar) enda skillnaden var att det inte luktade lika illa.

23 Juni
I dag skulle jag foljt med Agneta och Andrea till en outlet vi var pa i borjan av forra veckan men blev inte sa pa grund av att jag ser ut som en uppblast ballong. Magen ar sju ganger storre an vanligt och jag far knappt pa mig nagra klader alls.Har aldrig langtat efter mitt badrum sa mycket som just nu, ar i och forsag inte endast 2:ans fel utan har ju aven denna forbannade period i manaden da man inte ska fa kanna sig fin.. kul att den skulle skjuta upp sig en vecka och forstora mina planer for vad som skulle goras i vegas. Men sant ar livet. Det ska ju inte alltid vara roligt att va tjej.

I morgon ska jag i alla fall fa tycka synd om mig sjalv shoppa, ligger tydligen massor av bra outlets pa vagen till vegas plus att ett av de storsta Macys ska passeras :D O langtar sa till i morgon och att fa gora av med mer pengar. Maste nog fa tag pa mamma dock sa jag kan fa lite mer pengar pa kontot for borjar bli tunt..

Ne nu ska har ta och vilas lite, alla gaster har nu lamnat oss sa tanke ta igen lite somn som jag missat senaste dagarna.

Pa aterseende

// Malin

Kommentarer
Postat av: Magda

AVIS, men är dig ändå väl unt!:-)

//regniga kramen

2008-06-23 @ 22:14:41
Postat av: Jessica

Avundsjuk Avundsjuk Avundsjuk. Vill snart inte höra hur fint o kul o alla ställen du redan har varit på där borta :O AVUNDSJUK. Men jag älskar dig iaf syster. Du är värd en fin semester. Hälsa oskar. Jansson & Buddy hälsar :)

2008-06-24 @ 04:03:36
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Just de, kollade på den där sidan du länkade på min blogg. hittade tyvärr ingenting men playboy saker går alltid hem annars vet du om du inte hittar något linne :) pusspuss<3

2008-06-24 @ 04:15:54
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: pillan

jag tror jag vet vad du menar..Ja vi åker inte förrän slutet av Juli så då hinner vi nog ses..spännande att läsa här om hur ni har de..Kram

2008-06-24 @ 09:39:31
URL: http://lovelybrunett.blogg.se/
Postat av: Rallyprinsessan

Hur uppger man vart bilderna kommer ifrån då?

2008-07-01 @ 03:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0