boring!

Helt seriöst, finns det något tråkigare än att göra hushållssysslor; städa, laga mat, tvätta, och stryka? Skulle inte tro så. Det är därför jag sällan lagar mat i mitt kök, för då kommer du aldrig ut från köket igen! Däremot så har jag inte kommit på någon godkänd ursäkt för de övriga sysslorna.
Ikväll så blir det strykning, packning ev lite fotbolls-tittande och väldigt tidigt natti, natti. Jag behöver min skönhetssömn inatt, eftersom jag ska iväg tidigt till vår vackra huvudstad imorgon.

På tal om fotboll; Det ser tyvärr inte bättre ut än att jag missar matchen mellan sverige-spanien imorgon. :(
För jag tror absolut inte att mitt sällskap vill se matchen från "kungsträdgården"

              
               världens tråkigaste fredags-sysselsättning...

                                   /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0