bad day!?

I blomsteraffären idag:

*Killkompis: Har du ny väska?

*Jag: Det var ju den jag köpte i stockholm...

*Killkompis: När var du i stocholm då?

*Jag: VA!? LÄSER DU INTE MIN BLOGG!?

*Killkompis: Har nog inte gjort det, de senaste 3 månaderna iaf...Den är ju liksom så...tjejigt rosa.

*Jag: Mina andra killkompisar läser den ju...

*Killkompis: Ge dig! Jag följer ju med och köper blommor och du är inte ens min flickvän!

*Jag: Du är dum!

Inte nog med att en av mina vänner nobbar bloggen...Blomstret passade inte i krukorna som jag hade hemma heller...
Livet är tufft ibland...
               
               Nya växter i för små krukor...that`s hot!

                          /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0