2 arbetspass...

Nu så kan jag riktigt börja känna doften av semester. Visserligen så blev semestern hemskt spretig i år (mitt eget fel) men skönt ska det bli iaf. Får bara ta och hålla tummarna att det fina vädret kommer tillbaka, till på fredag blir lagom.
Någon som jag vet njuter av sin semester är min kära bloggkamrat Malin. Tjejen gör ju för tusan LA osäkert just nu...avundsjuk någon?
Så fram tills på fredag (jobbar bara ons, tors denna vecka, wiiieee) så får jag hålla till goda med att se tillbaka på semesterbilderna från Mallis-resan i maj.

            
     

Lite skillnad mot åsk och regnrusket som var inatt...

                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja jag är avundsjuk så de skriker om de när min systeryster springer runt och gör LA osäker. Jag fick inte ens följa med :O Hihi :)

2008-06-24 @ 03:44:53
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0