1 ½ vecka kan göra underverk!

Ett arbetspass kvar, sen så har jag 12 dagars semester. (och ytterligare 2 veckor i augusti) Det ska bli riktigt skönt att få vila upp sig lite, dock så vill jag hinna med så mycket att hälften vore nog. Något som däremot är spikat och klart, är att jag startar min semester i Stockholm.
Som ni kanske kommer ihåg så var jag ju i Stockholm för 2 veckor sedan men då fanns det inte riktigt tid till att göra all den shoppingen som jag själv ville, så det får bli ett nytt försök nu till helgen.
Inget dåligt sätt att starta sin semester på, vill jag lova! =D

               
                bild:eniro

                                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Billa

hej Sara!

Skönt att du snart har semester. Fuskigt. Jag vill oxå ha. Jag får vänta till Augusti. Men den som väntar på något gott. =) Vi får försöka ses snart tycker jag. Vi har sagt det ett tag nu, men nu måste vi lägga manken till tycker du inte det?! Ha det så bra och ta hand om dig! Kram Billa

2008-06-26 @ 13:51:53
Postat av: Parre

Ha så trevligt i stockholm, samt att du kommer hem med många fynd att visa upp.

2008-06-29 @ 05:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0