Vad har man vänner till?

I slutet av gårdagens våffelfest meddelade Frida att hon skulle in till maxi för att handla shampo. Shoppohlicar som Sara och Jag är hängde vi självklart på.
Blev även ett besök på H&M för att "prova" kläder, men kan det sluta med att man inte köper något trots sin väldigt tunna plånbok? Nja kanske hade kunnat det med endast en Frida som hindrat mig, men med en Sara som alltid tycker man ska köpa så kom ju något med trots allt.


"Du måste köpa den är bara så Malin" Vem kan ha sagt det?

/Malin

Kommentarer
Postat av: Nettan

Fan vad snygg! :)

2008-07-17 @ 17:21:56
URL: http://kinkykitten.blogg.se/
Postat av: Magda

Den där missade jag och då letade jag ändå efter något "jackigt" när vi var i Gbrg i 4 dagar och det finns många Hm i Göteborg. Den där är "så Magda" också tycker jag även om det ofta är trist med såna där med skärp för jag är så satans lång så de har en förmåga att sitta under ärmhålorna! :-(

2008-07-17 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0