perfekt för nattsuddare...

Det verkar som om tv 3 kör någon skräckfilms-special med start ikväll. Vilket är perfekt för nattsuddare som mig. Vad som däremot är mindre perfekt är att jag antagligen kommer att få se dem själv. Skillnad var på "den gamla goda tiden" som Jonas påminde mig om nyss...Han undrade om jag hade lust att hyra skräckfilm på onsdag vilket tyvärr krockar med mitt arbetspass...fasen vad synd! Vilka tider det var! Vi hyrde skräckfilmer och käkade godis på löpande band. Gud vad jag saknar det. Flytta tillbaka till norpa nu, Jonas!

Ikväll kl 0.00 så går "Exorcisten: begynnelsen" Med begåvade Stellan Skarsgård och otroligt vackra Izabella Scorupco.

Här är 5 tips på skräckfilmer som får mig att hoppa högt:

* the shining spelar ingen roll hur många gånger jag ser den. Jack Nicholson är otäck som galen vaktmästare...

* the grudge onda barn är alltid läskigt...

* the ring se ovan...

* the mothman vare sig det är legend eller inte så ger det kalla kårar...

* sjätte sinnet börjar bli en klassiker nu...men oj så nytänkande och otäck den var då den kom...

 Även om filmen har fått sval kritik så kommer jag nog se den (om jag vågar, vill säga...) bild:lovefilm

                                        /sara

                                                   
                             

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen av dem filmerna e de minsta läskiga kan jag meddela.. Spec inte The Ring och The Grudge

2008-07-07 @ 23:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0