överskottsenergi!

Överskottsenergi, det är precis vad jag har just nu. Trots att jag har jobbat mitt sista natt-pass innan semestern så kan jag inte somna. Så det får bli till att lägga sig tidigt ikväll ist, trots att det är fredag. För imorgon så bär det av till Stockholm igen. Denna gång tillsammans med Malin och Frida.
Finns dock 2 orosmoment inför morgondagen:
* Mitt och Malins problem: morgondagensklädsel???
* Frida är mest orolig att det ska bli outhärdigt varmt då vi plöjer butikerna...

Här är några saker som jag brukar försöka klämma in då jag besöker stockholm i shoppingsyfte:
* Besöka så många hm-butiker som möjligt
* Kolla läget på hötorget, massor av färsk frukt och snittblommor
* Köpa med sjukt goda kakor från seven eleven^
* Sauk gallerian innehåller bla: pilgrim, friis, topshop, pashion cosmetics...
* Såsa runt inne på beyond retro, här gäller det att ha tålamod...

                
                Jag kan rekommendera seven elevens galet goda havrekaka, yummie!

                                          /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0