namnsdag

Igår så firade jag min namnsdag i efterskott. (min enda namnsdag, dessutom...Sara, inte Johanna) Och visst är det mer än trevligt bli firad med tårta och paket!

               
               Detta var nog en av de godaste tårtorna som jag smakat, någonsin...
 paket till mig...
 innehållet: en muffinsplåt...höll på och skratta ihjäl mig då jag såg vad det var. Brukar nämligen bli retad för att jag är så usel på matlagning och bakning, Jag kan inte ens få muffinsarna att stanna kvar i formarna, eftersom jag vill ha stoooooora muffins. Så det slutar alltid med att formarna ger vika och smeten ligger på plåten, inte i formarna då de kommer ut från ugnen.

Vill även passa på och säga grattis till:
* dagens namnsdagsbarn: Magda!
* dagens födelsedagsbarn Camilla! välkommen till fel sida av 25 års-strecket! ;)

                                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Billa

TACK!!! :D Kram

2008-07-24 @ 00:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0