massor av vuxenpoäng...

Igår så samlade jag vuxenpoäng för fulla muggar. (pappas uttryck: för fulla muggar) Kl 17.50 så kom jag och tänka på tandhälsan...så det blev till att springa bort till apoteket innan stängning, var ju bara tvungen och ha "extra allt" för tänderna samma kväll.
Senare på kvällen så blev det "allsång på skansen" och fruktsallad som tv-snacks, inte godis för en gångs skull alltså.
Ja, ni hör ju själva...jag kan lika gärna gå i pension med en gång.

Btw: För er som inte visste; så har jag en återkommande mardröm som handlar om hur jag tappar alla mina tänder och får gå igenom livet som tandlös...(jaja, skratta ni bara...) så det var ett tips från brorsan var att jag skulle gå till tandläkaren och få det bekräftat att det inte är något fel på mina tänder. Men jag tog den lite billigare vägen kan man ju säga. ;)
            
             Min nye följeslagare:
tandtråd på pinne...
              Extra allt för tänderna

                                            /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0