Kryddparty a´la Malin

Ja i går kväll var man alltså på kryddparty och lite smått blev det beställt med.
Hade ingen aning om att Alpnaering hade börjat med en hudvårdsserie och att dom nu även avhåller sådana partyn.
Blev i alla fall väldigt intresserad av detta nu efter att ha spenderat så mycket tid med Sara att jag fått värsta ångesten inför framtiden. Måste nu påbörja alla möjliga hudkurer för att slippa rynkor och celluliter.
Gick till och med så långt i går att jag bestämde mig för att ta hem krydddamen från i går till mig på ett ansiktsparty.

För er som också känner panik inför åldrandet vi kvinnor tyvärr inte kan hindra utan produkter är ni välkomna 26 Augusti kl 18.30 för att få lite tips och prova på en ansiktsbehandling som alpnaering kan erbjuda.



Bild: Alpnaering.se

/Malin

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Det verkar ju som en trevlig grej det där med kryddparty! kanske får gå på ett!

2008-07-29 @ 12:38:47
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Svar: haha det låter inte helt fel så!

2008-07-29 @ 14:31:02
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0