Kathy.. dock inte på rean

Har egentligen itne tid med bloggen just nu för är mitt uppe i att byta kläder och göra mig i ordning för att lämna tomten. Vilket innebär, byta från dagens "arbetskläder" till någon söt klänning.
Ska nämligen besöka mamma och följa med henne på kryddparty, ska även passa på att ta med ltie mer tvätt ut till mamma så min tvättkorg blir tom. Känns som jag lever på 50-talet eller något... ingen dusch, tvättmaskin och endast kallt rinnande vatten för tillfället. Tur man är född på 80-talet så man endast är utan detta en kortare tid, och super tur att man har en mamma som man kan åka och tvätta och duscha hos.

Nu till saken...Trodde inte mina ögon när jag satt och bläddrade på asos.com. Dom har börjat sälja.....








Tyvärr ligger dom i samma prisklass som i Sverige och inte som i Usa, men vad gör det!
Är ju ett stort plus att dom i alla fall nu går att få tag i även via nätet, dock i endast  få tal modeller  väskor & plånböcker.

/Malin





Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Vad trevligt med kryddparty, vet inte vad det innebär! Men det är säkert kul!

2008-07-28 @ 17:02:36
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0