Ingen skilsmässa...

Sedan outfitbilderna började dyka upp här på bloggen så har min omgivning börjat oroa sig för hur det står till mellan mig och min lugg...Så jag vill med detta inlägget passa på och dementera alla skilsmässo-rykten. Luggen stannar alltså. Jag är liksom fäst vid den (+ att den sitter ju faktiskt fast på huvudet) Anledningen till att den suttit fast i ett hårspänne nu under sommaren är helt enkelt att jag inte orkat med att styla den+ att solbrännan blir mer jämn, so that`s it!
För att göra extra slag i saken så får luggen följa med ut idag då det skall ätas grillat...

                
                 no divorce...

                                            /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Ja, vad bra du passar i lugg!

2008-07-14 @ 09:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0