Går visst framåt sägs det.

I dag började dagen bra. Var i väg på körlektion och i dag sa läraren för första gången att om jag kör som jag gjorde i dag klarar jag uppkörningen galant och det känns ju inte fel. Han menade också att det inte var långt kvar nu på utbildningen om jag fortsätter i samma fart.
Härlig start på en fredag eller hur?

I går hade jag Frida på besök, var kul att träffa henne igen efter så många veckor, vi ( med andra ord jag) bakade pizza och sen satt vi och snacka skit. Blev rätt sent så där har ni anledningen till att jag inte hann med något bloggande.

Destomer i dag kanske? Ja vi får se vad som ska hittas på sen när O slutar men tills dess har jag inte mycket inplanerat mer än lite städning.
Skulle precis gå ut med Jansson också men tittade ut och det regnar ju :( Så han får ett grisöra så länge så får vi skjuta på det en stund i alla fall.

Tänkte ge er lite mer semester bilder, denna gång från besöket hos Fracis ( en gammal dam som har en viktig plats i mångas liv).

Sen har jag försökt leta efter en brun klänning som jag köpte på Forever 21 men kan inte finna den så måste lagt den i tvätten. Ni får se det när den kommer fram i röran.
Lovade även Sara i går att försöka få upp bild på ja vad? det får ni se senare.

Mysig middag i Francis trädgård. Hon bor riktigt gammaldags och super mysigt.

Hennes otroligt fina pool. Som många badade in men icke badkrukan Malin.
Ja honom har vi visst sett förr, men kanske inte i denna pose ;)
Den mysiga trädgården.
Sen en bild på det som faktiskt är en av de viktigaste sakerna på tillställningar. Snacks :)
fanns även dom som valde den mer icke amerikanska snacks stilen.
Födelsedag som det var bjöds det även på chokladtårta. Skulle vara laktosfri med så alla skulle kunna njuta men hmm finns nog inte många i Usa som förstår helt vad det innebär... Säger bara ajajaj i magen.

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0