ganska typiskt...

Ja, lagom tills att min semester slutade så kom det fina vädret tillbaka, vilket är ganska typiskt...
Så just nu packas jobbväskan, känns som om det var evigheter sen jag var där. (12 dagar) Så lite ångestladdat är det ju, alltid svårt att komma igång men sen så går det väl av bara farten får vi väl hoppas...fram till augusti då jag har semester igen. =)
Sen så får Jag väl se det positiva med att börja jobba igen: Det ska bli grymt roligt att träffa mina underbara arbetskollegor igen!
               
                2 nyheter i jobbväskan: hummos och Jem-skivan som kom med posten
                idag. Den är superb, precis som väntat.

                                                 /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0