från stockholm...

Som vi hade laddat, Malin och jag...Men sen så shoppades det inte alls speciellt mycket när vi väl var i stockholm. Dels så kunde det nog bero på den helt galna värmen, sen så var det väldigt utplockat bland reorna och butikerna hade inte riktikt hunnit få upp sina höstkläder än, vilket var synd.
Reor är något som jag oftast tycker är väldigt, väldigt trevligt, men det är nästan så det vänder sig i magen på mig då alla kläderna ligger uppvräkta på ett bord i en enda röra, under skylten: "allt på bordet 49 kr" Sen så står det fullt med tjejer och river i allt de kommer åt. Just detta fick oss och vända på klacken då vi tex tänkte gå in i butiken Zara, där man annars kan hitta riktiga guldkorn.
Så denna gången så fyndade jag endast på två av alla hm-butikerna som finns i stockholm. Alltid lika pålitlig butik. I love Hm! ;)
 
kortärmad cardigan med söta fickor (se lilla bilden)
T-shirt/klänning, i ekologisk bomull såklart!

                                                   /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0