Forever 21 in real life!

Em- final på tv men bara en sak i mitt huvud. I dag ska jag få besöka en av de absolut största Forever 21 butikerna i västra Usa. Jippi, kan det bli bättre?
Så kastar upp Mr O och Robban skapligt så vi kommer i väg till Francis. Blir tyvärr inte så tidigt som planerat så jag får efter lite bönande från pojkarna gå med på att se EM finalen innan vi ger oss ner i Pacedina.
Men väl där ger killarna mig en timme inne på Forever 21 inte mer, så jag kastar mig runt bland alla ställningar och sliter åt mig plagg hit och dit. In i provrummet och testa.
Är så stresande att shoppa med två killar som finner butiken mindre intressant än något annat. Annat var det när vi var inne på Apple och kollade runt på dom underbara datorerna.

I alla fall fick ju som sagt lite tid och detta innebar ju med en del shopping så klart...






/Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0