End here they come!

Sara endast för dig (och alla andra som varit nyfikna)


Här har ni de 3 nya Kathy sötnosarna som fick följa med hem från Usa.

Den guld/vita kathyn är inköpt på Macys övriga väskor hittade jag på Marshall för hur billiga penningar som helst. Tyvärr besökte vi denna butik efter mitt efterlängtade besök på Macys så kan ju säga så mycket som att om jag hade väntat hade jag tjänat ca halva priset av vad väskan kostade. Men sånt är livet, och ångrar inget av köpen så.
Men en sak är säker ett Marshall måste jag till igen, dom hade så mycket väskor för inga pengar alls, så hade inte detta besök ägt rum dagen innan vi skulle hem så hade fler haft bokade platser i mina väskor men tyvärr var ju mer än tillåten vikt redan packad när jag mot mitt sunda förnuft plockade på mig de 2 sista väskorna med ursäkt att jag faktiskt inte ska få besöka en sådan underbar butik på bra länge igen.

Utöver väskorna fick även dessa två söta saker följa med tillbaka från Marshall.


/Malin





Kommentarer
Postat av: sara

haha, nu kommenterar jag den egna bloggen, går väl bra så länge det inte är mitt eget inlägg...eller!?

;)

ja, vad säger man? "crap on me" jag vill oxå ha kathy-väskor. Älskade den röd/vit/svarta lite mc-stuk liksom. Du har stil som få tösen! =D

2008-07-11 @ 17:11:06
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0