Är detta min uppföljare!?

Jag upptäckte vid morgonrutinerna att det börjar bli dags att skaffa en ny dagkräm, för den gamla börjar ta slut. Min nuvarande mirakelkräm har ni säkert redan hört talas om: boots no 7. Jag har varit riktigt nöjd med den, men är samtidigt nyfiken på att testa någon ny kräm. ...är gräset grönare på andra sidan?

Accessora har nyligen fått in en ny kräm som man ska kunna se ett resultat av efter 7 minuter. Men ack så krånglig den verkar: helst så ska den läggas på med pensel och sedan medan den sjunker in i huden så skall man helst undvika och le, prata eller göra andra ansiktsrörelser som kan sabba resultatet...och jag som älskar och prata, hmmmm...

                                            
                                             Tysta leken börjar...NU!

                                             /sara
                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0