Vi går mot en färgglad säsong...

Jaja, jag vet att det känns ganska långsökt att diskutera vår/sommar-trender en dag som denna, då regnet öser ner och det blåser som attans ute. Men då tycker iaf jag att det passar bra att ta en titt på dessa godbitar. De piggar upp som en extra dos c-vitamin i februari-ruskvädret. Som de flesta säkert redan märkt så är det färg, färg och åter färg som gäller denna säsong. Man kan redan se det på röda mattan, i modetidningarna och hos modebloggarna.
Har plockat ut några färgglada rackare från Browns som jag gärna skulle vilja ha på min axel i vår och sommar.

image49image52image53

                                                                    /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0