Udda varor

I dag har jag suttit och kollat runt på massor av sidor men har nog inte haft någon ork till att verkligen hitta något jag vill ha. Utan har varit mer "ja den var ju fin, men hmm nee"
Men var inne på lite kul heminredningssidor och hittade en del roliga prylar till hemmet.





Ja dessa prylar fann jag på inreda. Kan väl berätta vad det är på bilderna för er som kanske är lika faststirrade i våra vanliga varianter av dessa produkter.
Bild 1: Är en kakform
Bild 2: En salladssked
Bild 3: En vas eller karaff
Bild 4: En stekspade
Bild 5: Skärbräda

/Malin

Kommentarer
Postat av: Daniel

De där såg ju lite annorlunda ut... Tänker på mina stekspadar o skärbrädor, enfärgade och ganska anonyma...

2008-02-19 @ 18:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0