Positiv överaskning

I dag fick jag verkligen en härlig överaskning med posten.  I brevlådan fanns ett paket från H&M.
Hmm tänkte jag, ja har ju inte beställt något mer därifrån. Vad kan detta nu vara då?

Så öppnar paketet och inser att det är de saker som saknades när förra paketet kom, hur kunde jag glömma bort det?!
Jag vet att jag har mycket annat som cirkulerar i huvudet just nu men trodde aldrig jag skulle kunna glömma att jag ska paket på posten.

Så vad var det i paketet då?  Här kommer innehållet...

                       
                        Bas linne                             Kjol och scarf                    


Shopping kan alltid få en på bra humör, hoppas verkligen dessa saker nu kan hålla mig glad i alla fall över arbetspasset jag ska genomföra i eftermiddag.


//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0